Compania Mag-net.md vă oferă cea mai rapidă și sigură livrare în toată țara.


Condițiile de livrare în Chișinău

Comenzile primite în zilele lucrătoare, pînă la ora 12.00, vor fi livrate în aceiași zi. Comenzile primite după ora 12.00 sunt livrate în decursul zilei lucrătoare următoare.

Livrarea pe teritoriul orașului Chișinău este gratuită dacă suma comenzii depasește 2000 lei.


Livrarea în suburbiile Chișinăului

Livrarea în raza de 10 km de la Chișinău este de 100 lei.

Livrarea în raza de 20 km de la Chișinău este de 150 lei.

Livrarea se efectuează în zilele lucrătoare între orele 9:00 – 19:00, sîmbătă între orele 10:00 și 18:00.

Dacă aveți anumite motive, să transferați livrarea comenzii, atunci trebuie să anunțați operatorul nu mai tîrziu de 3 ore înainte de termenul de livrare stabilit inițial.

Livrarea se efectuează numai pentru produsele incluse în comandă.
Transportul a cîtorva produse, în scopul alegerii la locul livrării, nu se efectuiază.


Condițiile de livrare în Moldova

Termenul de livrare de obicei este de 1-2 zile lucrătoare. Managerii noștri vor stabili împreună cu D-voastră data livrării, înainte de a expedia produsele.

Costul estimat livrării este indicat pe pagina produsului.

Ridicarea produselor de dimensiuni mari la etaj sau livrarea directă la domiciliu:

Livrarea produselor de dimensiuni mari se efectuiază pînă la scară sau porțile casei.

Ridicarea produselor de dimensiuni mari la etaj sau livrarea directă la domiciliu poate fi făcută la dorința clientului contra plată

Prețul minimal pentru ridicarea unui produs de dimensiuni mari pe scări pînă la etajul 3 (inclusiv) consituie 100 lei.

În lipsa ascensorului sau dacă acesta e nefuncțional, atunci se achită 100 lei plus 20 lei pentru fiecare etaj, începând cu etajul patru.


Obligațiile serviciului de livrări

Apel telefonic la client cu o oră înăinte de a livra comanda sau un scurt mesaj în caz de lipsă de răspuns.

Livrarea comenzilor în termen de timp stabilit și la adresa indicată în comandă (pînă la uși de intrare în apartament sau pînă la poata unei case particulare).

Demonstrarea că marfa să fie completă și fără deteriorări vizibile.

* Notă! Lucrătorii pot să aibă nevoie de a despacheta marfa cu scop de demonstrare.

Completarea și demonstrarea talonului de garanție.

Remiterea mărfurilor, instrucțiunilor de folosire spre cumpărător, inclusiv cu talon de garanție.

* În caz de lipsă de instrucțiuni de garanție sau talonului de garanție vă rugăm să contactați Serviciul de Informare.


Serviciul de livrare nu este obligat să:

Livreaze marfa repetat gratis în caz de lipsă a clientului la locul livrării și la ora stabilită anterior.

Manipuleaze marfa prin interiorul încăperilor ai clientului (dintr-o odaie în altă a apartamentului, sau casei, sau a unui birou).

Scoată tehnica veche.

Scoată cutiile și alte materiale de împachetare.

Monteaze, instaleaze și să conecteaze tehnica livrată.

* Notă! Echipei de livrare este strict interzisă montarea, instalarea și conectarea tehnicii. În serviciul curierului nu intră montarea, instalarea și conectarea tehnicii și explicarea metodelor de exploatare a acestuia.


Compărătorul este obligat:

Să verifice adresa, numerele de telefon și nume, indicate în comandă.

Să fie prezent la locul livrării cu telefonul deschis la ora stabilită.

Să elibereze căi de acces pentru camionul Serviciului de livrare pînă la pragul casei.

Să pregătească căi de acces pentru lucratorii Serviciului de livrare: scări, coridoare, spații înăuntru.

* În caz cînd o cale de acces este blocată, marfa va fi livrată pînă la punct blocat.

Să fie atent la caracteristicile mărfii comandate: dimensiuni, culori, greutate, etc.

Să verifice completarea și lipsa deteriorărilor vizilibe.

Să semneze talonul de livrare și prin acest fapt să confirme lipsa de pretenții către vînzător și serviciul de livrare.

Atenție!

Menționăm că este necesar să se producă verificarea integrității și lipsa defectelor la exterior a produselor de către cumpărător. Semnătura pusă în bon de garanție atestă faptul că nu aveți pretenții față de produs și vînzător.

În cazul în care bunurile sunt livrate și corespund cu toate cerintele de garanție, dar din anumite motive Dvs ați decis să nu le cumpărați, sunteți obligați să plătiți cheltuielile serviciului de curierat. Deci, înainte de a trimite comanda, asigurați-vă că ați ales exact modelul care doriți să cumpărați.


Pentru întrebări referitoare la termenii de plată și de livrare ne puteți contacta:

+373 78128128 

+373 60128128